Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Consumer Co-Creation"'
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 10 (2023)
IntroductionWhat consumers say about food and what kind of words they use to do so offers direct insights into their perceptions, preferences, reasoning, and emotions.MethodsThis study explores evaluations of hybrid meat products of 2,405 consumers f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f3d0b466c7d4f7389d386759def0c8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Engineering Management in Production and Services, Vol 11, Iss 3, Pp 60-68 (2019)
The paper aims to explore consumer co-creation experience of new product development processes. Specifically, it is an attempt to determine the level of consumer engagement in an online co-creation process, identifying motives and reasons for the par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88d44ac33fba4f46b8408c56e5f9dfd5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pantano, Eleonora, Gandini, Alessandro
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2018, Vol. 46, Issue 7, pp. 690-704.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-01-2018-0024
Publikováno v:
Transnational Marketing Journal (TMJ). 5(1):70-82
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=536258
Autor:
Irina Saur-Amaral
Publikováno v:
Journal of Innovation Management, Vol 3, Iss 3, Pp 71-89 (2015)
Our paper performs a systematic literature review on academic and non-academic studies on “wisdom of the crowds” or “collective intelligence” and its possible usage to enhance innovation, with or without financial compensation for the member
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cddcfb9643334b9ebcccd82a925df62b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthew Mars
Publikováno v:
Journal of Agriculture, Food Systems, and Community Development, Vol 5, Iss 3 (2016)
This case study of a self-described community supported baker (CSB) in Southern Arizona explores entrepreneurial leadership as a model for promoting consumer co-creation of both local food businesses and food systems. The analytical focus of the case
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9939f04481714d009d7a53af3292ad0f