Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Consumer Acculturation"'
Autor:
Gonzalez-Fuentes, Mario, Gilbert, Jonathan Ross, Scherer, Robert F., Iglesias-Fernandez, Carlos
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2024, Vol. 16, Issue 3, pp. 258-282.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHRM-07-2023-0027
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 1, pp. 136-149.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-05-2021-4661
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 6, pp. 1325-1353.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-02-2018-0081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kizgin, Hatice, Dey, B.L., Dwivedi, Y.K., Hughes, L., Jamal, A., Jones, P., Kronemann, B., Laroche, M., Peñaloza, L., Richard, M-O., Rana, Nripendra P., Romer, R., Tamilmani, Kuttimani, Williams, M.D.
Yes
The concept of acculturation has been based on the assumption of an adaptation process, whereby immigrants lose aspects of their heritage cultures in favour of aspects of a host culture (i.e. assimilation). Past research has shown that accul
The concept of acculturation has been based on the assumption of an adaptation process, whereby immigrants lose aspects of their heritage cultures in favour of aspects of a host culture (i.e. assimilation). Past research has shown that accul
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17655
Autor:
Bundy, Laurence
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2017, Vol. 45, Issue 10, pp. 1079-1094.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-08-2016-0127
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2017, Vol. 51, Issue 7/8, pp. 1374-1395.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-04-2016-0199
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2017, Vol. 51, Issue 4, pp. 772-794.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2015-0637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tamer H. Elsharnouby, Amro A. Maher
This study offers a nuanced understanding of how local consumers experience, interpret and acculturate to expatriates' practices within a multicultural marketplace. We adopt Demangeot et al. bridge framework and its marketplace domains (security, vis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e4439c3d107e73b14b3bc47031d4b4e
https://hdl.handle.net/10576/42390
https://hdl.handle.net/10576/42390