Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Consoli, NC"'
This paper develops and applies a three-levelled hierarchical structure to assess the social impacts of three pavement alternatives: a traditional one and two eco-friendly alternatives. A Life Cycle Analysis (LCA) was carried out and the results were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::007a567b2158b4ae379c910b1e103953
https://hdl.handle.net/10453/169300
https://hdl.handle.net/10453/169300
Searching for alternative materials to reduce the extraction of natural resources is key to a more sustainable world and relevant to construction and infrastructure projects in which large amounts of materials are used. Eggshell is a solid waste that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::c496b87d8612ced98b713fb30ee1f104
https://hdl.handle.net/10453/157529
https://hdl.handle.net/10453/157529
The present study evaluates the effect of three distinct amounts of fines, Portland cement and dry unit weights on the accumulated loss of mass (ALM), maximum shear modulus at small strains (G0) and tensile strength (qt) of stabilised sands subjected
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::db2c76a8668ca0c31170fcb09af5dc1c
http://hdl.handle.net/10044/1/70525
http://hdl.handle.net/10044/1/70525
Geotechnical engineering can account for a considerable portion of the environmental impact in infrastructure and construction projects. As a result, sustainability is increasingly becoming a key research topic in this area. This paper assesses the e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::c6e2707d9911dcd12c00e37676abc325
https://hdl.handle.net/10453/160254
https://hdl.handle.net/10453/160254
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.