Zobrazeno 1 - 10
of 8 528
pro vyhledávání: '"Conservation systems"'
Autor:
Hezron, Elkana1 (AUTHOR) elkana.hezron@nm-aist.ac.tz, Ngondya, Issakwisa B.1 (AUTHOR), Munishi, Linus K.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/16/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guimarães Júnnyor, Wellingthon da Silva, De Maria, Isabella Clerici, Araujo-Junior, Cezar Francisco, Diserens, Etienne, Severiano, Eduardo da Costa, Farhate, Camila Viana Vieira, Souza, Zigomar Menezes de
Publikováno v:
In Industrial Crops & Products March 2022 177
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 5, p e0303649 (2024)
Alalili system is one among the fewest remnant African indigenous and local knowledge systems that is traditionally practiced by Maasai pastoral communities to conserve certain portions of rangeland resources such as pastures and water for subsequent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3faf3aeecadc42168f18718cc58639c0
Autor:
Liana Dambros, Luciana da Silva Corrêa Lima, Claudia Alessandra Peixoto de Barros, Elemar Antonino Cassol
Publikováno v:
Acta Scientiarum: Agronomy, Vol 46, Iss 1 (2023)
Brazil has high soil loss rates due to its tropical and subtropical climate characteristics. In this sense, soil use and management practices may minimize such losses. In this study, experimental plots were monitored for eight years in southern Brazi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/218b880e5b9f41ce86ca082a8918e0ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yavuz ACAR, Elif İNCE
Publikováno v:
Hayef: Journal of Education, Vol 18, Iss 3, Pp 407-425 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac1f0df560924f00bfa46156818434be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.