Zobrazeno 1 - 10
of 290
pro vyhledávání: '"Conry-Murray C"'
Publikováno v:
Merrill-Palmer Quarterly: Journal of Developmental Psychology. Oct2023, Vol. 69 Issue 4, p433-436. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
To examine how children and young adults in two cultures think about gender norms, participants evaluated preferences that were inconsistent with gender norms. Participants were 53 children ages 5 years, 49 children ages 7 years, and 49 children ages
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5421d737e7d763d430be0c1f221fa60e
https://doi.org/10.31234/osf.io/xb5u2
https://doi.org/10.31234/osf.io/xb5u2
Autor:
Conry-Murray C; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA, United States., McGuire L; Department of Psychology, University of Exeter, Exeter, United Kingdom., Hitti A; Department of Psychology, University of San Francisco, San Francisco, CA, United States., Beißert H; Department of Education and Human Development, DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education, University of Konstanz, Konstanz, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2022 Oct 13; Vol. 13, pp. 1035999. Date of Electronic Publication: 2022 Oct 13 (Print Publication: 2022).
Autor:
McConnon A; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA USA., Midgette AJ; Department of Psychological and Brain Sciences, Texas A&M University, College Station, TX USA.; University of North Carolina at Chapel Hill, Frank Porter Graham Child Development Institute, Chapel Hill, NC USA., Conry-Murray C; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA USA.
Publikováno v:
Sex roles [Sex Roles] 2022; Vol. 86 (1-2), pp. 49-66. Date of Electronic Publication: 2021 Oct 28.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conry-Murray C; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA 19131, USA., Kim JM; Department of Child Development and Education, Myongji University, Seoul 03674, Republic of Korea. Electronic address: jmkim122@mju.ac.kr., Turiel E; Graduate School of Education, University of California, Berkeley, Berkeley, CA 94720, USA.
Publikováno v:
Journal of experimental child psychology [J Exp Child Psychol] 2020 Aug; Vol. 196, pp. 104861. Date of Electronic Publication: 2020 Apr 25.
Autor:
Conry-Murray C; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA, USA., McKechnie M; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA, USA., Olivieri Pagan N; Department of Psychology, Saint Joseph's University, Philadelphia, PA, USA.
Publikováno v:
The Journal of genetic psychology [J Genet Psychol] 2020 Mar-Apr; Vol. 181 (2-3), pp. 171-180. Date of Electronic Publication: 2020 Apr 16.
Autor:
Shi, Yingdi1,2 (AUTHOR) feifeilujie@gmail.com, Zhang, Mengnan1,2 (AUTHOR) zhangmengnan@psych.ac.cn, Zhu, Liqi1,2 (AUTHOR) zhulq@psych.ac.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p931. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.