Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Conoyer, Sarah J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conoyer, Sarah J., Wagner, Kyle B., Janssen, Kristen K., Jewell, Jeremy D., McKenney, Elizabeth L. W.
Supplemental material, sj-docx-2-aei-10.1177_15345084231179442 for Exploring Curriculum Based Measurement in Elementary Science: Investigating Two Vocabulary-Matching Formats by Sarah J. Conoyer, Kyle B. Wagner, Kristen K. Janssen, Jeremy D. Jewell a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::041d88e70d1b99dab598ca5f068fdcb8
Autor:
Conoyer, Sarah J., Wagner, Kyle B., Janssen, Kristen K., Jewell, Jeremy D., McKenney, Elizabeth L. W.
Supplemental material, sj-docx-1-aei-10.1177_15345084231179442 for Exploring Curriculum Based Measurement in Elementary Science: Investigating Two Vocabulary-Matching Formats by Sarah J. Conoyer, Kyle B. Wagner, Kristen K. Janssen, Jeremy D. Jewell a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::819ad3bcba9882d1d0b1c4b1fad1a7b8
Autor:
Thomas, Elizabeth R.1 (AUTHOR) ertgx2@mail.missouri.edu, Conoyer, Sarah J.2 (AUTHOR), Lembke, Erica S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Aug2020, Vol. 35 Issue 3, p118-125. 8p. 3 Charts.
Autor:
Conoyer, Sarah J., Wagner, Kyle B., Janssen, Kristen K., Jewell, Jeremy D., McKenney, Elizabeth L. W.
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Sep2023, Vol. 48 Issue 4, p211-216, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Mar2022, Vol. 47 Issue 2, p101-111, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Sep2020, Vol. 45 Issue 4, p311-320, 10p
Publikováno v:
Issues in the Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers; Dec2019, Vol. 5, p1-10, 10p