Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Conover, Kenneth"'
Autor:
Conover, Kenneth A.
Publikováno v:
Marine Corps Gazette; Dec2024, Vol. 108 Issue 12, p71-73, 3p
MBA Professional Report This study recommends improvements for Navy advertising efficiency by examining characteristics of recruits defined as Generation Z. Data gathered from five waves of the New Recruit Survey covering September 2012 to April 2015
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2778::b85a8759b99d88af132c5598c9ebe7a9
https://hdl.handle.net/10945/47825
https://hdl.handle.net/10945/47825
Autor:
Eger, Robert J. III, Menichini, Amilcar, Anderson, David, Conover, Kenneth, Santibanez, Edwin
We propose a methodology and model that captures both the objective (e.g. contracts, enlistments) and subjective (e.g. awareness, brand identity, image, leads) outcomes associated with Marketing and Advertising in support of all recruiting mission ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2778::75f28fab563223feea97dc089dbaa95e
https://hdl.handle.net/10945/57666
https://hdl.handle.net/10945/57666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.