Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Conolly, Anna"'
Autor:
Abrams, Ruth, Conolly, Anna, Rowland, Emma, Harris, Ruth, Kent, Bridie, Kelly, Daniel, Maben, Jill
Publikováno v:
In SSM - Qualitative Research in Health June 2024 5
Autor:
Conolly, Anna Rachel1 (AUTHOR) anna.conolly@surrey.ac.uk, Maben, Jill1 (AUTHOR), Abrams, Ruth1 (AUTHOR), Harris, Ruth2 (AUTHOR), Kelly, Daniel3 (AUTHOR), Kent, Bridie4 (AUTHOR), Couper, Keith5 (AUTHOR), Rowland, Emma2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/29/2024, Vol. 19 Issue 2, p1-23. 23p.
Autor:
Conolly, Anna
This thesis provides an account of a qualitative exploration into the lives of a group of young women who the Government defined as socially excluded - those excluded from school. Osier et al (2002, 2003) are the foremost researchers to focus on girl
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.494199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maben, Jill, Conolly, Anna, Abrams, Ruth, Rowland, Emma, Harris, Ruth, Kelly, Daniel, Kent, Bridie
Publikováno v:
Nursing Times; Oct2023, Vol. 119 Issue 10, p52-57, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conolly, Anna, Abrams, Ruth, Rowland, Emma, Harris, Ruth, Couper, Keith, Kelly, Daniel, Kent, Bridie, Maben, Jill
Publikováno v:
Global Qualitative Nursing Research; 5/4/2022, Vol. 9, p1-13, 13p