Zobrazeno 1 - 10
of 224
pro vyhledávání: '"Connors, E."'
Autor:
Ouellette, R. R., Strambler, M. J., Genovese, M. A., Selino, S., Joyner, L., Sevin, S., Granzow, E., Connors, E. H.
Publikováno v:
School Mental Health; Sep2024, Vol. 16 Issue 3, p808-823, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 36:1341-1349
Objective Reliable, valid, and precise measures of perceived cognitive functioning are useful in clinical practice and research. We present normative data, internal consistency statistics, item-level symptom endorsement, and the base rates of symptom
Autor:
Alexander O Hauson, Natasha Nemanim, Scott C Wollman, Kristina L. Greenwood, Nicholas J Chesher, A Walker, Kenneth E Allen, Sharis Sarkissians, Matthew G Hall, Connors E, N Stelmach, Christopher Flora-Tostado, Brianna D Barlet
Publikováno v:
Neuropsychology Review. 31:312-330
A variety of neuropsychological changes secondary to heart failure have been documented in the literature. However, what remains unclear are which neuropsychological abilities are the most impacted by heart failure and what tests have the sensitivity
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ouellette, R. R., Strambler, M. J., Genovese, M. A., Selino, S., Joyner, L., Sevin, S., Granzow, E., Connors, E. H.
Publikováno v:
School Mental Health; Sep2024, Vol. 16 Issue 3, p1012-1012, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.