Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Connor, Denise"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
French, Simon D., O���Connor, Denise A., Green, Sally E., Page, Matthew J., Mortimer, Duncan S., Turner, Simon L., Walker, Bruce F., Keating, Jennifer L., Grimshaw, Jeremy M., Michie, Susan, Francis, Jill J., McKenzie, Joanne E.
Additional file 1: Table 1. Deviations from trial protocol. Table 2. Labels used to describe outcomes across the trial report, protocol and registry entry. Table 3. Overview of ALIGN intervention components. Table 4. Baseline values for hypothesised
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::52f14434646e1e56c7ff15fa67424b4e
Autor:
Connor, Denise M., Binkley, Shawn, Fishman, Neil O., Gasink, Leanne B., Linkin, Darren, Lautenbach, Ebbing
Publikováno v:
Infection Control and Hospital Epidemiology, 2007 Dec 01. 28(12), 1408-1410.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/523864
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Connor, Denise Monifa
Publikováno v:
Walden Dissertations and Doctoral Studies.
Researchers have reported the positive and negative effects of social promotion and retention. The problem at a large elementary school in the southeastern United States was inadequate achievement scores of 70% of socially promoted students in grades
Publikováno v:
Diagnosis (2194-802X); May2022, Vol. 9 Issue 2, p265-273, 9p
Publikováno v:
In Clinical Reasoning in the Health Professions Edition: Fourth Edition. 2019:345-358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Hormones and Behavior 2003 44(5):402-412