Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Conners, F. A."'
Publikováno v:
Educational Research Bulletin, 1926 Feb 01. 5(3), 45-49.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1472160
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Loveall, S. J.1,2,3 sjloveal@olemiss.edu, Conners, F. A.2, Tungate, A. S.2, Hahn, L. J.3,4, Osso, T. D.1
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Sep2017, Vol. 61 Issue 9, p877-887. 11p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Conners, F. A.1 (AUTHOR), Rosenquist, C. J.1 (AUTHOR), Arnett, L.1 (AUTHOR), Moore, M. S.1 (AUTHOR), Hume, L. E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Mar2008, Vol. 52 Issue 3, p244-255. 12p. 3 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Aug2001, Vol. 45 Issue 4, p292-299. 8p. 1 Chart.
Autor:
Henry, L., Conners, F.
Publikováno v:
American Journal on Mental Retardation
To examine visual and verbal coding strategies, I asked children with intellectual disabilities and peers matched for MA and CA to perform picture memory span tasks with phonologically similar, visually similar, long, or nonsimilar named items. The C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::6d7a0e3d2268669bff98fb24f56ca07d
Publikováno v:
American Journal on Mental Retardation; Jul1998, Vol. 103 Issue 1, p1-11, 11p
Autor:
Wyatt, B S, Conners, F A
Publikováno v:
American Journal on Mental Retardation; Mar1998, Vol. 102 Issue 5, p511-526, 16p
Publikováno v:
American Journal on Mental Retardation; Nov1992, Vol. 97 Issue 3, p251-301, 51p