Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Connell, Patricia"'
Autor:
CONNELL, PATRICIA O
Publikováno v:
Seanchas Ardmhacha: Journal of the Armagh Diocesan Historical Society, 2004 Jan 01. 20(1), 67-70.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25746976
Autor:
Connell, Patricia
Publikováno v:
Political and Legal Anthropology Review, 1997 Nov 01. 20(2), 115-143.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24506235
Autor:
Kalish, Leslie A *, Buczynski, Beverly, Connell, Patricia, Gemmel, Allison, Goertz, Christine, Macklin, Eric A, Pian-Smith, May, Stevens, Stephanie, Thompson, James, Valaskatgis, Peter, Wayne, Peter M, Zusman, Randall M
Publikováno v:
In Controlled Clinical Trials 2004 25(1):76-103
Autor:
Connell, Patricia
This thesis was digitised by the British Library from microfilm. You can acquire a single copy of this thesis for research purposes by clicking on the padlock icon on the thesis file. Please be aware that the text in the supplied thesis pdf file may
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f4028564be7b01dafb5fa343106a97e6
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Mar2008, Vol. 16 Issue 2, p165-187. 23p. 2 Charts.
Publikováno v:
Culture, Health & Sexuality. Jul2001, Vol. 3 Issue 3, p311-327. 17p. 1 Diagram, 3 Graphs.
The Pediatric International Knee Documentation Committee (Pedi-IKDC) Subjective Knee Evaluation Form
Autor:
Nasreddine, Adam Y., Nelson, Susan Elizabeth, Connell, Patricia, Kalish, Leslie, Kocher, Mininder S.
Publikováno v:
Orthopaedic Journal of Sports Medicine
Objectives: To aid in the interpretation of Pedi-IKDC scores by characterizing normative data in children and adolescents. Also, to validate the Pedi IKDC by examining differences in Pedi IKDC scores between patients with knee ailments compared to pa
Autor:
Connell, Patricia
Publikováno v:
Journal of Clinical Child Psychology. Summer80, Vol. 9 Issue 2, p113. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.