Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Connell, JE"'
Publikováno v:
Psychology in the schools, vol 52, iss 2
Stahmer, AC; Rieth, S; Lee, E; Reisinger, EM; Mandell, DS; & Connell, JE. (2015). Training teachers to use evidence-based practices for autism: Examining procedural implementation fidelity. Psychology in the Schools, 52(2), 181-195. doi: 10.1002/pits.21815. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
Stahmer, AC; Rieth, S; Lee, E; Reisinger, EM; Mandell, DS; & Connell, JE. (2015). Training teachers to use evidence-based practices for autism: Examining procedural implementation fidelity. Psychology in the Schools, 52(2), 181-195. doi: 10.1002/pits.21815. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
© 2014 Wiley Periodicals, Inc. The purpose of this study was to examine the extent to which public school teachers implemented evidence-based interventions for students with autism in the way these practices were designed. Evidence-based practices f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5198fb323ae9fa19927b2136e5716db8
https://escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
https://escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
Autor:
Deborah A Thomas-Dobersen, Connell Je
Publikováno v:
Journal of the American Dietetic Association. 91:1556-1564
Although individuals with insulin-dependent diabetes mellitus (IDDM) represent only a small proportion of the total number of persons with diabetes, IDDM is one of the most prevalent chronic childhood diseases. The goals of management in IDDM include
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Connell JE
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Consultation & Therapy; 2010, Vol. 6 Issue 1, p17-23, 7p