Zobrazeno 1 - 10
of 393
pro vyhledávání: '"Conjectural variation"'
Autor:
H. Shahbazi
Publikováno v:
مجله اقتصاد و توسعه کشاورزی, Vol 37, Iss 3, Pp 309-323 (2023)
Introduction The market and the conditions governing it, especially the food industry, are always important issues for policymakers, decision makers and planners in the public and private sectors. Because market conditions are important in terms of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e0fc54a1af5446b950a99e99166bd7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geraskin, Mikhail
Publikováno v:
Kybernetes, 2017, Vol. 46, Issue 06, pp. 1052-1067.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-12-2016-0351
Autor:
Geraskin, M.I.
One of the most important problems of game theory—the game of firms in an oligopoly market—is considered. The survey covers classical and modern formulations for the game-theoretic problem of choosing optimal player’s strategies and the recent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f49cfad3d5a5d8e7528524c9ec6cd8e6
Autor:
M. Nabishahyakitash, A. Mohammadzadeh
Publikováno v:
مجله اقتصاد و توسعه کشاورزی, Vol 0, Iss 0, Pp 272-281 (2015)
In this paper, we investigate Conjectural Variations elasticity in Iranians Food and Beverage industry using Iwata approach, The conjectural variation function is extracted from demand and supply information also optimization process on producers’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df38ec72175342898d669ba805d6b82a
Publikováno v:
Revista Mexicana de Economía y Finanzas. 16:1-25
Objetivo: Esta investigación mide el grado de competencia de los bancos que dominan el mercado del crédito en México en 2004-2016. Para ello se utiliza el enfoque no-estructural de las medidas de competencia con base en la teoría de la Nueva Orga
Publikováno v:
Journal of Agricultural and Resource Economics, Vol 39, Iss 2, Pp 188-200 (2014)
The endogeneity of retail markups arises due to the correlation between the markups and unobserved costs in the retail pricing equation. This correlations may be a result unobserved product quality affecting both price and markups. Despite inconsiste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6ac764cf1ec4ff8916d12bed56df840