Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Coninx, M."'
Quality-Diversity (QD) methods are algorithms that aim to generate a set of diverse and high-performing solutions to a given problem. Originally developed for evolutionary robotics, most QD studies are conducted on a limited set of domains - mainly a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.05483
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Depessemier, Pieter, Caroline, Andries
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::97f398ee2450b16cd66f9e2f84a45035
https://biblio.vub.ac.be/vubir/dyslexie-in-het-secundair-onderwijs-meer-dan-een-lees-en-spellingsprobleem(6f8e522a-c9dd-4b8c-98c3-5da01f62094b).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/dyslexie-in-het-secundair-onderwijs-meer-dan-een-lees-en-spellingsprobleem(6f8e522a-c9dd-4b8c-98c3-5da01f62094b).html
Acquisition of French as a Foreign Language
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::ab9fd52542ff1f0a093d6bfd634a4d03
https://hdl.handle.net/20.500.14017/b33b0b53-d3f3-454b-b548-f9e25f6d3ba8
https://hdl.handle.net/20.500.14017/b33b0b53-d3f3-454b-b548-f9e25f6d3ba8
Autor:
Huijgens, Christa, Nys, Karin
xxx
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::ebb4df80dd457f5922c8d2ccdeb1086f
https://biblio.vub.ac.be/vubir/malevitch-in-gigabytes-of-de-integratie-van-ict-in-de-bacheloropleiding-kunstwetenschappen-en-archeologie(322902b4-0959-4751-8c5e-94a797a68322).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/malevitch-in-gigabytes-of-de-integratie-van-ict-in-de-bacheloropleiding-kunstwetenschappen-en-archeologie(322902b4-0959-4751-8c5e-94a797a68322).html
Publikováno v:
Vrije Universiteit Brussel
Onderwijs en samenleving: 10 / Looy, van, L. [edit.]
Onderwijs en samenleving: 10 / Looy, van, L. [edit.]
The influence of student characteristics on the efficacy of reflective practice in teacher education is investigated. The mean level of reflection is significantly higher after a series of 10 reflection sessions. Older students and student with a pre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::01ba6256251d7d7d882f5ece7f6eb10f
https://researchportal.vub.be/en/publications/ebfd1ccc-6936-487b-8462-1c6ffb507488
https://researchportal.vub.be/en/publications/ebfd1ccc-6936-487b-8462-1c6ffb507488