Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Congruency sequence effects"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 13 (2019)
This research investigated the individual behavioral and electrophysiological differences during emotional conflict adaptation processes in preschool children. Thirty children (16 girls, mean age 5.44 ± 0.28 years) completed an emotional Flanker tas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc88eefc204a4ce6852aa9c68f9db18a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maryem eTorres-Quesada, Franziska Maria Korb, Maria Jesus Funes, Juan eLupiáñez, Tobias eEgner
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 8 (2014)
The efficiency with which the brain resolves conflict in information processing is determined by contextual factors that modulate internal control states, such as the recent (local) and longer-term (global) occurrence of conflict. Local control conte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1621f098f5d4c7caf1167bbcf88e508
Autor:
Daniel eWeissman, Joshua eCarp
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 4 (2013)
Congruency effects in distracter interference tasks are often smaller after incongruent trials than after congruent trials. However, the sources of such congruency sequence effects (CSEs) are controversial. The conflict monitoring model of cognitive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6af63a927b704072829ba73f88fb3771
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.