Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"Cong, Ze"'
Autor:
Ershler, William B., De Castro, Laura M., Pakbaz, Zahra, Moynahan, Aaron, Weycker, Derek, Delea, Thomas E., Agodoa, Irene, Cong, Ze
Publikováno v:
In Current Therapeutic Research February 2023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports December 2022 30
Autor:
Xu, Cong Ze
Understanding fractions is fundamental for expanding number knowledge from the whole number system to the rational number system. According to the National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) Principles and Standards for School Mathematics (200
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/113136
Autor:
Cong, Ze.
Thesis (Ph.D.)--Pardee Rand Graduate School, 2009.
Title from PDF t.p. Includes bibliographical references.
Title from PDF t.p. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://www.rand.org/pubs/rgs%5Fdissertations/2009/RAND%5FRGSD242.pdf
http://www.rand.org/pubs/rgs_dissertations/2009/RAND_RGSD242.pdf
http://www.rand.org/pubs/rgs_dissertations/2009/RAND_RGSD242.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Xinke, Song, Xue, Lopez-Gonzalez, Lorena, Jariwala-Parikh, Krutika, Romanov, Vadim, Cong, Ze
Publikováno v:
In Clinical Therapeutics October 2018 40(10):1711-1719
Autor:
Topp, Max S., Zimmerman, Zachary, Cannell, Paul, Dombret, Hervé, Maertens, Johan, Stein, Anthony, Franklin, Janet, Tran, Qui, Cong, Ze, Schuh, Andre C.
Publikováno v:
In Blood 28 June 2018 131(26):2906-2914
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.