Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Condy, Janet"'
Autor:
Condy, Janet
Word processed copy.
Includes bibliographical references (leaves 235-252).
There have been many national and provincial studies on children's literacy levels in recent years in South Africa. However, none has determined the teachers' own un
Includes bibliographical references (leaves 235-252).
There have been many national and provincial studies on children's literacy levels in recent years in South Africa. However, none has determined the teachers' own un
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/10310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Per Linguam; 2023, Vol. 39 Issue 2, p63-78, 16p
Autor:
Condy, Janet L.
Publikováno v:
Reading & Writing (20798245); 2023, Vol. 14 Issue 1, p1-9, 9p
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2003 Feb 01. 56(5), 484-492.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20205227
Autor:
Felix, Alan1 alanalistairfelix@gmail.com, Condy, Janet1 condyj@cput.ac.za, Chigona, Agnes1 chigonaa@cput.ac.za
Publikováno v:
Africa Education Review. Sep2018, Vol. 15 Issue 3, p130-145. 16p.
Five Grade 7 learners' understanding of comprehension skills at a quintile 5 school in South Africa.
Publikováno v:
Reading & Writing (20798245); 2022, Vol. 13 Issue 1, p1-15, 15p
Publikováno v:
Perspectives in Education; Jun2021, Vol. 39 Issue 2, p261-282, 22p
Publikováno v:
Perspectives in Education; Dec2020, Vol. 38 Issue 2, p241-254, 14p