Zobrazeno 1 - 10
of 113 092
pro vyhledávání: '"Conceptual level"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The conceptual level is an index of personality development. In the field of teaching, the conceptual level is seen as a dynamic learning style. It has important implications for student learning and individual growth, as well as guidance for teachin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb67f014a8b54978b9bf52154577a5dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Acta Psychologica July 2021 218
Publikováno v:
Romanian Journal of Medical Practice, Vol 17, Iss 2, Pp 72-75 (2022)
As a branch of medicine, psychiatry has developed in close connection with the fields of science in which the various philosophical conceptions have found wide resonance. The onset of depression is usually in young people and affects women more than
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d2be750518f42ad890fcc530eaa3691
Autor:
Newbert, Scott L.1
Publikováno v:
Strategic Management Journal (John Wiley & Sons, Inc.) - 1980 to 2009. Jul2008, Vol. 29 Issue 7, p745-768. 24p.
Autor:
Döring, Anna-Lisa1 (AUTHOR) anna-lisa.doering@hu-berlin.de, Abdel Rahman, Rasha1 (AUTHOR), Zwitserlood, Pienie2 (AUTHOR), Lorenz, Antje1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/9/2022, Vol. 17 Issue 6, p1-27. 27p.