Zobrazeno 1 - 10
of 5 512
pro vyhledávání: '"Conceptual Graph"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ndinga Okina, Sylvain, Taillandier, Franck, Ahouet, Louis, Hoang, Quynh Anh, Breysse, Denys, Louzolo-Kimbembe, Paul
Publikováno v:
In Engineering Applications of Artificial Intelligence October 2023 125
Autor:
Zhang, Ningyu, Jia, Qianghuai, Deng, Shumin, Chen, Xiang, Ye, Hongbin, Chen, Hui, Tou, Huaixiao, Huang, Gang, Wang, Zhao, Hua, Nengwei, Chen, Huajun
Conceptual graphs, which is a particular type of Knowledge Graphs, play an essential role in semantic search. Prior conceptual graph construction approaches typically extract high-frequent, coarse-grained, and time-invariant concepts from formal text
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.01686
Autor:
Shi, Lei
State-of-the-art visual analytics techniques in application domains are often designed by VA professionals over qualitative requirement collected from end users. These VA techniques may not leverage users' domain knowledge about how to achieve their
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.01420
Autor:
Quintero, Rolando1 (AUTHOR) rquintero@ipn.mx, Torres-Ruiz, Miguel1 (AUTHOR) cmejora@ipn.mx, Saldaña-Pérez, Magdalena1 (AUTHOR) mtorresru@ipn.mx, Guzmán Sánchez-Mejorada, Carlos1 (AUTHOR), Mata-Rivera, Felix2 (AUTHOR) mmatar@ipn.mx
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). 9/15/2023, Vol. 11 Issue 18, p3972. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Application Research of Computers / Jisuanji Yingyong Yanjiu. Jan2020, Vol. 37 Issue 1, p19-25. 7p.
Autor:
Nessah, Djamel1 (AUTHOR) Nessah_djamel@univ-khenchela.dz, Hemam, Sofiane Mounine2 (AUTHOR), Laouadi, Mohamed Lamin3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Ingénierie des Systèmes d'Information. Oct2024, Vol. 29 Issue 5, p1859-1866. 8p.
Autor:
Benjamin Paaßen, Julian Dehne, Swathi Krishnaraja, Anastasia Kovalkov, Kobi Gal, Niels Pinkwart
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Teaching creativity is one of the key goals of modern education. Yet, promoting creativity in teaching remains challenging, not least because creative achievement is contingent on multiple factors, such as prior knowledge, the classroom environment,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95f124833dab4abcafebc71641def3d5