Zobrazeno 1 - 10
of 2 317
pro vyhledávání: '"Conceptions and practice"'
Autor:
Thomson, Oliver P.1,2 (AUTHOR) oliver.thomson@uco.ac.uk, McLeod, Gopi Anne2,3 (AUTHOR), Fleischmann, Michael2,4 (AUTHOR), Vaughan, Brett2,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 11/1/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-12. 12p.
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Health professionals develop their own approach to patient care based on education, experience and philosophical stance. Literature suggests that this practice approach informs patient care, and clinical outcomes. The Osteopaths
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b82e28bec383496493a3db8f512eeb25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olechowska, Paulina
Publikováno v:
Polityka i Społeczeństwo / Studies in Politics and Society. 17(03):160-176
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=840978
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Systems, Vol 13, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
Abstract Background Staff-directed aggression represents a considerable concern in mental health and substance abuse services, and presents a substantial challenge to the quality and continuity of service provision for people with mental health and s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/314e45c44fdf47ca85e85bdc4bc48a65
Autor:
DO NASCIMENTO DOS SANTOS, DANIELLE APARECIDA1 danielle@unoeste.br, DE OLIVEIRA EVANGELISTA LANUTI, JOSÉ EDUARDO2 eduardolanuti@hotmail.com, DA ROCHA, NAIARA CHIERICI3 naiaracr27@gmail.com, DIAS BARROS, DENNER4 dennerdias12@gmail.com
Publikováno v:
Educação Matemática Pesquisa. 2019, Vol. 21 Issue 1, p254-276. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woolley, Richard1 r.woolley@worc.ac.uk
Publikováno v:
Educational Review. Nov2019, Vol. 71 Issue 6, p730-747. 18p. 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.