Zobrazeno 1 - 10
of 44 041
pro vyhledávání: '"Concept Map"'
In the rapidly advancing realm of educational technology, it becomes critical to accurately trace and understand student knowledge states. Conventional Knowledge Tracing (KT) models have mainly focused on binary responses (i.e., correct and incorrect
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12996
Autor:
Javed, Kainat1 drkainatjaved@hotmail.com, Aslam, Kinza2, Jawaad, Imran3, Leghari, Sadia Irshad4, Qurat-Ain-Leghari5
Publikováno v:
Journal of Rawalpindi Medical College. Jul-Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p388-394. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Asia Pacific Scholar, Vol 9, Iss 4, Pp 71-75 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b5591589f924ff9abaee207a9606395
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alla Anohina-Naumeca, Author
The modern knowledge-based economic model demands highly qualified specialists who are capable of solving complex problems and seeing relationships between phenomena, events, and objects. This book highlights the development of the structural knowled
Autor:
Al Rashid, Sulthan1 sulthanalrashid@gmail.com, Rahman, Syed Ziaur2
Publikováno v:
Bangladesh Journal of Medical Science. Oct2023, Vol. 22 Issue 4, p942-944. 3p.
Autor:
Nykiforuk, Candace I. J. (AUTHOR) candace.nykiforuk@ualberta.ca, Belon, Ana Paula (AUTHOR), Scott, Lisa K. Allen (AUTHOR)
Publikováno v:
American Journal of Public Health. Jan2024, Vol. 114 Issue 1, p79-89. 11p.