Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Comte-Gervais I"'
Autor:
Comte-Gervais, I.
Publikováno v:
In Annales médico-psychologiques 2009 167(7):550-562
Autor:
Thai-van, H., Soares-boucaud, I., Bascoul, A., Evangelista, C., Seiller, C., Jery, S., Levy-sebbag, H., Yssaad-fesselier, R., Comte-gervais, I., Veuillet, E.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie May 2014 21(5) Supplement 1:338-338
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Landerl K; Department of Psychology, University of Graz, Graz, Austria. karin.landerl@uni-graz.at, Ramus F, Moll K, Lyytinen H, Leppänen PH, Lohvansuu K, O'Donovan M, Williams J, Bartling J, Bruder J, Kunze S, Neuhoff N, Tóth D, Honbolygó F, Csépe V, Bogliotti C, Iannuzzi S, Chaix Y, Démonet JF, Longeras E, Valdois S, Chabernaud C, Delteil-Pinton F, Billard C, George F, Ziegler JC, Comte-Gervais I, Soares-Boucaud I, Gérard CL, Blomert L, Vaessen A, Gerretsen P, Ekkebus M, Brandeis D, Maurer U, Schulz E, van der Mark S, Müller-Myhsok B, Schulte-Körne G
Publikováno v:
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines [J Child Psychol Psychiatry] 2013 Jun; Vol. 54 (6), pp. 686-94. Date of Electronic Publication: 2012 Dec 10.
Autor:
Lina-Granade G; Child and Adult Cochlear Implantation Centre, Hospices Civils de Lyon, Claude-Bernard Lyon I University, Lyon, France. genevieve.lina-granade@chu-lyon.fr, Comte-Gervais I, Gippon L, Nappez G, Morin E, Truy E
Publikováno v:
Cochlear implants international [Cochlear Implants Int] 2010 Jun; Vol. 11 Suppl 1, pp. 327-31.
Publikováno v:
Preschool & Primary Education / Proscholikī & Scholikī Ekpaideusī.; May2024, Vol. 12 Issue 1, p38-65, 28p
Autor:
Nagler, Telse1,2 (AUTHOR) nagler@dipf.de, Zarić, Jelena1,2 (AUTHOR), Kachisi, Fenke1,2 (AUTHOR), Lindberg, Sven2,3 (AUTHOR), Ehm, Jan-Henning1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Oct2021, Vol. 71 Issue 3, p458-482. 25p. 2 Diagrams, 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.