Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Computer-based language testing"'
Autor:
ShinSangKeun
Publikováno v:
Journal of Research in Curriculum Instruction. 22:219-225
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Current evolutions of language testing have led to integrating computers in FSP assessments both in oral and written communicative tasks. This paper deals with two main issues: learners expectations about the types of questions in FSP computer b
Autor:
Glenn Fulcher
Publikováno v:
Language Testing. 20:384-408
There is no published material in the language testing literature on the process of, or good practice in, developing an interface for a computer-based language test. Nor do test development bodies make publicly available any information on how the in
Autor:
Ke Cheng
Publikováno v:
2009 4th International Conference on Computer Science & Education.
In computer-assisted language learning (CALL), language testing is one of the major areas of use. This paper is intended to give a brief review of certain issues involving computer-based language testing (CBLT) in terms of (1) historical perspectives
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 19, Iss 3, Pp 23-38 (2017)
This study examines test-takers’ views on a computer-delivered speaking test in order to investigate the aspects they consider most relevant in technology-based oral assessment, and to explore the main advantages and disadvantages computer-based te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a538ad99b78c4713ab6babab3d034afa
Autor:
Cheng Ke
Publikováno v:
2009 4th International Conference on Computer Science & Education; 2009, p1764-1768, 5p
Publikováno v:
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 19, Iss 3, Pp 23-38 (2017)
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 19, Iss 3, Pp 23-38 (2017)
This study examines test-takers’ views on a computer-delivered speaking test in order to investigate the aspects they consider most relevant in technology-based oral assessment, and to explore the main advantages and disadvantages computer-based te