Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"Computer-assisted teaching"'
Publikováno v:
Cogent Engineering, Vol 9, Iss 1 (2022)
Electric grids are constantly expanding, and supervisory control and management methods must also be improved and changed in order to maintain reliable and safe power supply to consumers. This article proposes a methodology for supporting the adoptio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3f06d80de47406d9a734c8247e6ef7f
Autor:
Adrian Lupasc
Publikováno v:
Annals of Dunarea de Jos University. Fascicle I : Economics and Applied Informatics, Vol 27, Iss 1, Pp 5-10 (2021)
Today's technological education has acquired new valences and has become a fundamental component of a modern educational process, whose purpose is to contribute to supporting the educational act itself. The use of computers and specific information a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3eb106415f34a34bef5a19d2de8db31
Autor:
Chih-Ling Chia, Cheng-Hsuan Li
Publikováno v:
Journal of Educational Practice and Research, Vol 33, Iss 2, Pp 1-42 (2020)
The objective of this study is to construct a conversation-based intelligent tutoring system for Japanese learning (CITS-JL), and it is expected to improve students’ Japanese learning effects. Based on the Japanese learning standards in the Japan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a276f237a5645839fad1032ca60b1c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ichim, Mariana, SAVA, Costica
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(03):172-177
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=669084
The aim of this research is to examine the effect of teaching with activities prepared in accordance with computer-assisted and project-based teaching methods on the academic achievement of fifth grade students. In the study, quantitative research me
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c13cdc4c7e586a3b145525df061e4e46
Autor:
Diana, Oțăt
Publikováno v:
B.A.S. British and American Studies. (22):243-248
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=513855
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.