Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Computer-aided teaching"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 5, Pp e15987- (2023)
Basic elementary function is an important module in mathematics learning, and its abstract nature leads to an increase in learning difficulty. Computer information technology has created a new path for visualizing abstract content. Computer-aided tea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cf7478842a64bcb8c6cfeed66415e09
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 0, Iss 0, Pp 1-19 (2021)
Teachers’ feedback via Learning Management Systems (LMSs) is studied within the subject of social studies at upper secondary school in Sweden. A qualitative study involved classroom observations within LMSs, gathering teachers’ feedback on pupils
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25dd191922154acaae73facc366a8b62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diana Gaviria, Juan Arango, Alejandro Valencia-Arias, Lucia Palacios-Moya, Rosa Velez Holguin, Ada Lucia Gallegos Ruiz
Publikováno v:
Informatics, Vol 9, Iss 3, p 65 (2022)
In recent years, the introduction of Information and Communications Technologies (ICTs) into several aspects of daily life has become more relevant, particularly in higher education. This phenomenon has resulted in a digital integration that involves
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6adee1100b5d48a092590112436e4025
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CICM 2022-15th Conference on Intelligent Computer Mathematics
CICM 2022-15th Conference on Intelligent Computer Mathematics, Sep 2022, Tbilisi / Hybrid, Georgia. pp.287-304, ⟨10.1007/978-3-031-16681-5_20⟩
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783031166808
CICM 2022-15th Conference on Intelligent Computer Mathematics, Sep 2022, Tbilisi / Hybrid, Georgia. pp.287-304, ⟨10.1007/978-3-031-16681-5_20⟩
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783031166808
International audience; The European Erasmus+ project ARC-Automated Reasoning in the Class aims at improving the academic education in disciplines related to Computational Logic by using Automated Reasoning tools. We present the technical aspects of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2251c0503096ddd6085a8e000893de51
https://inria.hal.science/hal-03781994/file/paper.pdf
https://inria.hal.science/hal-03781994/file/paper.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Global Journal Al-Thaqafah, Vol 3, Iss 2, Pp 15-22 (2013)
Multimedia can be used to overcome the weaknesses in the process of teaching and learning. However, multimedia elements embedded in the interactive environment of software sometimes fail to make a presentation interesting and motivating for pupils. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2875c64e89b040b2848fb6306b5e6d75
El impacto de las TIC en la sociedad actual hace necesario el desarrollo de un conjunto de competencias en los estudiantes universitarios que implican: la búsqueda de información pertinente, la elaboración y reelaboración de la misma, el dominio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::8dbd7bb8e5b6c1d1a86d78ebdf26dfad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.