Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Computer-adaptive tests"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eva-Maria Gamper, Caroline Martini, Morten Aagaard Petersen, Irene Virgolini, Bernhard Holzner, Johannes M. Giesinger
Publikováno v:
Journal of Patient-Reported Outcomes, Vol 3, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Objective Computer-adaptive tests (CAT) use individualised sets of questions to assess patient-reported health states, whereas static (conventional) questionnaires present the same questions to all patients. CAT has been shown to increase me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab0a569ce0a344189dfbfee817569eac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bradlow, Eric T.
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 1996 Jul 01. 21(2), 179-185.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonatan Gomez Perdomo, Elizabeth Leon, Edwin Camilo Cubides Garzón, Julián Ricardo Maecha D'Maria, Arles Ernesto Rodriguez, Juan Camilo Rubiano Zambrano
Publikováno v:
Ingeniería e Investigación, Vol 34, Iss 2, Pp 85-89 (2014)
In this paper, we present the evolution of a computer-programming course at the Universidad Nacional de Colombia (UNAL). The teaching methodology has evolved from a linear and non-standardized methodology to a flexible, non-linear and student-centere
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f7fecbca75142c88b96bcb126159839