Zobrazeno 1 - 10
of 457
pro vyhledávání: '"Computer-Based Simulation"'
Autor:
Lai Kun Tong, Yue Yi Li, Mio Leng Au, Wai I. Ng, Si Chen Wang, Yongbing Liu, Yi Shen, Liqiang Zhong, Xichenhui Qiu
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Education in nursing has noticed a positive effect of simulation-based education. There are many studies available on the effects of simulation-based education, but most of those involve a single institution, nonrandomized control
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d431897f9a594209a401dd152e8b335f
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 15 (2024)
Background: Increasing student numbers and logistical challenges in pharmacy education limit patient counselling and clinical placement opportunities. Computer-based simulation (CBS) offers scalable, interactive learning but faces integration barrier
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ce3869b81f34f3bbd80dbec056eb2e3
Autor:
Nicholas M. Fusco, Kelly Foltz-Ramos, Jessica S. Kruger, Alison M. Vargovich, William A. Prescott
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 20 (2024)
Introduction Medical misinformation, which contributes to vaccine hesitancy, poses challenges to health professionals. Health professions students, while capable of addressing and advocating for vaccination, may lack the confidence to engage with vac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c5765a37f80420eb900dfba5068bd73
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
BackgroundAt the University of Tasmania (UTAS), pharmacy education traditionally relies on placements to provide students with hands-on experience. However, these placements have become increasingly limited due to logistical challenges and growing st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0640d9bc28714aed8684f1333353e624
Autor:
Margot Le Neveu, Jacqueline Y. Kikuchi, Lindsay R. Ledebur, Jaime B. Long, Erica Qiao, Chi Chiung Grace Chen
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 20 (2024)
Introduction Pelvic fistulas affect a significant number of patients globally, with a relatively low prevalence in the United States. Virtual education offers an effective, scalable solution to bridge this educational gap and lead to a deeper underst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59021b0cad92432c9475680a2df93239
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chamipa Phanudulkitti, Surangkana Puengrung, Rittnarong Meepong, Kathryn Vanderboll, Karen Bell Farris, Sarah E. Vordenberg
Publikováno v:
Exploratory Research in Clinical and Social Pharmacy, Vol 11, Iss , Pp 100316- (2023)
Background: Simulation use is rapidly expanding, with technologies like virtual patients (VPs) and computer-based simulation (CBS) allowing for educators to equip pharmacy students with the necessary skills that are aligned with the demands and expec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0c66c2124fd4b0783f336696b535498
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.