Zobrazeno 1 - 10
of 678
pro vyhledávání: '"Computer experience"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sohier M. Weheida, Badria Mahrous Abdel Hamid Mohamed, Amina Ibrahim Badawy Othman, Neima Ali Riad, Rowaida Anwar Niazy
Publikováno v:
Egyptian Journal of Health Care. 12:1093-1103
Overview: On line, learning has always been a debatable topic, yet during COVID-19. The students have no choice to choose online or traditional learning. Ministry of education has forced all students in Saudi Arabia to study through blackboard as a d
Publikováno v:
Lee Meeuw Kjoe, P R, Agelink van Rentergem, J A, Vermeulen, I E & Schagen, S B 2021, ' How to correct for computer experience in online cognitive testing? ', Assessment, vol. 28, no. 5, pp. 1247-1255 . https://doi.org/10.1177/1073191120911098
Assessment, 28(5), 1247-1255. SAGE Publications Inc.
Assessment, 28(5), 1247-1255. SAGE Publications Inc.
Objective: Since computerized cognitive test performance may be influenced by computer experience, correction for this measure might be needed. This study examined how to correct for computer experience by examining its influence on online and tradit
Publikováno v:
PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning. 4:49-61
Digital citizenship is described as the conscientious use of technology by some who interacts with society at various levels such as social, financial, political, and governmental etc., by using computers, internet, and the digital devices. The Digit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Business, 2004, Vol. 19, Issue 1, pp. 63-71.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/19355181200400007
Publikováno v:
Interdisciplinary Research in Technology and Management ISBN: 9781003202240
Interdisciplinary Research in Technology and Management
Interdisciplinary Research in Technology and Management
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92077c003b3cdaa5ef8c7a6491f7ecfa
https://doi.org/10.1201/9781003202240-101
https://doi.org/10.1201/9781003202240-101
Autor:
Potosky, Denise, Bobko, Philip
Publikováno v:
Journal of Business and Psychology, 2001 Mar 01. 15(3), 391-404.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25092730
Publikováno v:
International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP), Vol 9, Iss 5, Pp 112-125 (2019)
Massive growth of technology based e-learning systems is enabling student access to academic content from higher education institutions around the world. This study explores the antecedents of behavioral intention of students to use e-learning system