Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"Computer aided language learning"'
Autor:
Hina Khalid, Muhammad Aslam
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 70357-70376 (2024)
Handwriting is one of the basic skills crucial in communication and early childhood development. It plays a major role in the psychomotor and cognitive growth of children. Therefore, it is required to devise interesting and modern ways to teach this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/086ffcc155a645379465daa8ca7efabd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luis M. Dos Santos
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The COVID-19 pandemic has become a focus on reforming teaching, learning models and strategies, particularly in online teaching and learning tools. Based on the social cognitive career theory and the constructivist learning theory, the purpose of thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a900588e0204309b4a49ce788ab9bfd
Autor:
Spencer, O'Brien Hanlin
甲第25379号
人博第1121号
新制||人||261(附属図書館)
(主査)准教授 PETERSONMark, 准教授 中森 誉之, 教授 勝又 直也, 教授 Harrison Richard
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Human and Env
人博第1121号
新制||人||261(附属図書館)
(主査)准教授 PETERSONMark, 准教授 中森 誉之, 教授 勝又 直也, 教授 Harrison Richard
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Human and Env
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2433/288813
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BRODERICK, Jeff
Publikováno v:
東京電機大学総合文化研究. (20):25-28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krushkov, Hristo
Publikováno v:
Математика и информатика / Mathematics and Informatics. 59(3):294-308
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=752989
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.