Zobrazeno 1 - 10
of 313
pro vyhledávání: '"Computer aided education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tezer, Murat, Cumhur, Meryem
Publikováno v:
TEM Journal. 8(4):1418-1425
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=812788
Publikováno v:
Folklor/Edebiyat / Folklore/Literature. 25(97-1):47-63
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=881782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
İnci, Mehmet Akif, Kandır, Adalet
Publikováno v:
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / Hitit University Journal of Social Sciences Institute. 10(2):1705-1724
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=640872
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 13(04):199-214
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=683694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adam, Hashim Elamin Ahmed
Oyun eğitim sisteminin ve yabancı dil öğrenimi sürecinin önemli bir öğesidir ve dijital donanımların gelişmesiyle ortaya çıkan dijital oyunlar da bu süreçte yerini almıştır. Genç kuşağın bilgisayar, tablet, telefon ve konsol ben
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9458::dd0885b50557e1d8c28cc5a291272164
http://hdl.handle.net/11452/30736
http://hdl.handle.net/11452/30736