Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Computer adaptive learning"'
Autor:
M.S.M. Sachisthal, C. Paans, A.D. Hofman, C.M. Stevenson, H.L.J. van der Maas, I. Molenaar, B.R.J. Jansen
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 15, Iss , Pp 100456- (2024)
Much research on collaborative learning focuses on working together on tasks that are designed with collaboration in mind. However, teachers may ask children to collaborate on single player tasks as well, given a scarcity of available computers in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2ef3f1bb39547e0ab8407f84fa1ddef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brinkhuis, Matthieu J.S., Maris, Gunter, Sub Softw.Techn. for Learning and Teach., Software Technology for Learning and Teaching
Publikováno v:
British Journal of Mathematical and Statistical Psychology, 73(1), 72. NLM (Medline)
The British Journal of Mathematical and Statistical Psychology
The British Journal of Mathematical and Statistical Psychology
We introduce a general response model that allows for several simple restrictions, resulting in other models such as the extended Rasch model. For the extended Rasch model, a dynamic Bayesian estimation procedure is provided, which is able to deal wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::78a512c866ddffef8a794ff62de9d586
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/394424
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/394424
Publikováno v:
Journal of Information Technology Education: Research, Vol 16, Pp 247-266 (2017)
Aim/Purpose: IStation is an adaptive computer-based reading program that adapts to the learner’s academic needs. This study investigates if the Istation computer-based reading program promotes reading improvement scores as shown on the STAR Reading
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brinkhuis MJS; Utrecht University, the Netherlands., Maris G; ACTNext, Iowa City, Iowa, USA.
Publikováno v:
The British journal of mathematical and statistical psychology [Br J Math Stat Psychol] 2020 Feb; Vol. 73 (1), pp. 72-87. Date of Electronic Publication: 2019 Mar 18.