Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Computer adaptive learning"'
Autor:
M.S.M. Sachisthal, C. Paans, A.D. Hofman, C.M. Stevenson, H.L.J. van der Maas, I. Molenaar, B.R.J. Jansen
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 15, Iss , Pp 100456- (2024)
Much research on collaborative learning focuses on working together on tasks that are designed with collaboration in mind. However, teachers may ask children to collaborate on single player tasks as well, given a scarcity of available computers in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2ef3f1bb39547e0ab8407f84fa1ddef
Autor:
Claudia Sutter
Publikováno v:
Proceedings of the 2019 AERA Annual Meeting.
Autor:
S.-L. Chang, Shu-Chen Cheng
Publikováno v:
Emerging Technologies for Education ISBN: 9783319528359
SETE@ICWL
SETE@ICWL
We proposed the idea of establishing computer adaptive learning platform for Calculus. Students can do self-testing using the system any time after learning. Computerized adaptive testing (CAT) is used in the assessment of tests in this learning plat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5fbb4a160436fc004175e58300a12ca5
https://doi.org/10.1007/978-3-319-52836-6_18
https://doi.org/10.1007/978-3-319-52836-6_18
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IDAACS
In this paper the realization of computer adaptive testing using mathematical-statistical tools of Item Response Theory is considered. It is aimed for knowledge level quick determination of full-time students and distance educations students, and to
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brinkhuis, Matthieu J.S.1 (AUTHOR) m.j.s.brinkhuis@uu.nl, Maris, Gunter2 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Mathematical & Statistical Psychology. Feb2020, Vol. 73 Issue 1, p72-87. 16p.