Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Computer Science and Education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
More and better computer science (CS) education in K-12 schools can better prepare students for personal and career success, and thereby diminish the digital divide. In K-12 classrooms, successful CS education requires a well-designed curriculum. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::20de9eb854436b7873cd6027527c3b5a
Autor:
Büşra Kartal, Uğur Başarmak
Publikováno v:
Educational Studies. :1-24
This multiple case study sought to examine preservice computer science teachers' beliefs, motivational orientations, and teaching practices, as currently, they remain to be adequately researched. Eight participants were selected via maximum variation
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. Gökhan BÖCEKÇİ, H. Selçuk VAROL
Publikováno v:
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, Vol 2, Iss 7, Pp 16-26 (2013)
The present report describes the realization of an educational simulation program to determine the amount of linear thermal expansion in experimental materials. An interferogram signal derived from an interferometric measurement system was modeled as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e717a0cce824a54be29e5fa26d8357d
It is shown that the issue of including artificial intelligence in the educational systems of various states is at the stage of development and design, which is based on various approaches. It was revealed that today, artificial intelligence is most
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16fce1a5078e9d19a826f6b89b44e8b9