Zobrazeno 1 - 10
of 47 226
pro vyhledávání: '"Compulsory school"'
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 11, Iss 1 (2024)
Teachers are particularly affected by stress and burnout. Recovery experiences are crucial to counteract the harmful continuation of everyday life stress reactions. There is a lack of knowledge regarding recovery experiences and its importance for bu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb19f2e2aa5542dcbefa344f0b868f6a
Autor:
Almén, Niclas1 (AUTHOR) niclas.almen@miun.se, Svensson, Sofie1 (AUTHOR), Ekroth, Mikaela1 (AUTHOR), Jansson, Billy1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Psychology. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Klefbeck, Kamilla
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2024, Vol. 13, Issue 5, pp. 76-91.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-04-2024-0075
Autor:
Moberg, Linda1,2 (AUTHOR) linda.moberg@pubcare.uu.se, Fredriksson, Mio1 (AUTHOR), Leijon, Karin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Regulation & Governance. Oct2023, Vol. 17 Issue 4, p1041-1057. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lovisa Persson, Rita Sjöström
Publikováno v:
International Journal of Adolescence and Youth, Vol 29, Iss 1 (2024)
Physical activity among schoolchildren is declining. Increased physical activity and motor training in school have shown good effects on health, learning and school performance. Physiotherapists can cooperate with school staff, but there are challeng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f22571eac787452bb8031eaa27e3dc00
Autor:
Þrastardóttir, Bergljót1 bergljotth@unak.is, Kjaran, Jón Ingvar2
Publikováno v:
NORA: Nordic Journal of Women's Studies. Dec2023, Vol. 31 Issue 4, p335-348. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThe school environment offers a unique platform for health promotion work with children and young people. Increasingly multifaceted health problems among children and young people and their families require investments in multiprofessional co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b4e978b572546d5a3a189d8309023f2
Autor:
Bjordal, Fred Rune1 fred.r.bjordal@hiof.no, Spernes, Kari1
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Oct2024, Vol. 68 Issue 6, p1203-1213. 11p.