Zobrazeno 1 - 10
of 412
pro vyhledávání: '"Compulsory Secondary Education"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 4, p 395 (2024)
The present study aimed to evaluate the evidence of validity and reliability of the Social Emotional Competence Questionnaire (SECQ) in Spanish students and to verify if gender is a determining factor in their development. An intentional sampling was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c11d40c66c64f4094c858e4ce4a6277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montero-SaizAja, Alejandra
Publikováno v:
Theory and Practice of Second Language Acquisition. 2(7):83-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=964597
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
In a context of change such as that which is currently taking place in the field of social sciences education, the ongoing training of in-service teachers is an essential element. Only by bringing about a true change in their teaching practice can te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54261dc2486147d2843cb6596a887937
Autor:
Betül Balkar
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 9, Iss 2 (2022)
The contribution of the secondary education system to employment is among the priority areas of educational policy since it has employment-related aims for students who do not/cannot continue on to higher education. In Turkey, the secondary education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d36181524208417db6609853190e7e49
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 10, Iss 4, Pp 1176-1185 (2020)
The attention to pupil diversity is still considered one of the main issues to solve in the current educational system. The objective of the study was to establish and analyze the differences between the knowledge and the use of ordinary and extraord
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c68e611dcf04c81ac809cbfd962e2e3
Autor:
Alejandra Montero-Saiz Aja
Publikováno v:
Estudios Interlingüísticos, Vol 8, Pp 124-138 (2020)
The present study compares the language learning strategies used by bilingual and plurilingual English as a Foreign Language (EFL) learners, and ascertains whether there are any statistically significant differences between them. Scholars have made c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a607fd032227422aaa8b7f433cdf160d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.