Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Compton, D’Lane"'
Autor:
Compton, D'Lane Rebecca
Drawing from the vast literature on stigmas, theories of status generalizations and affect, this study employs a formal framework to delineate among different kinds of stigmas and different processes by which they might operate. This study then consi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/85881
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Compton, D'Lane R.
Thesis (Ph. D.)--Texas A&M University, 2007.
"Major Subject: Sociology" Title from author supplied metadata (automated record created on Oct. 13, 2008.) Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
"Major Subject: Sociology" Title from author supplied metadata (automated record created on Oct. 13, 2008.) Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://handle.tamu.edu/1969.1/85881
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
baumle, amanda k., compton, d’lane r.
Publikováno v:
Contexts, 2017 Jan 01. 16(1), 30-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26370474
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
compton, d’lane, bridges, tristan
Publikováno v:
Contexts, 2016 Jan 01. 15(1), 84-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26370356
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.