Zobrazeno 1 - 10
of 482
pro vyhledávání: '"Composition studies"'
Autor:
Masterson, Jessica jessica.masterson@wsu.edu
Publikováno v:
Pedagogy. Jan2024, Vol. 24 Issue 1, p143-151. 9p.
Autor:
Leon, Roberto S.1
Publikováno v:
Composition Studies. Fall2021, Vol. 49 Issue 3, p207-210. 4p.
Autor:
Kyriaki Asiatidou
Publikováno v:
Nalans, Vol 9, Iss 18, Pp 397-411 (2021)
One’s mastery of speech conventions is considered an essential qualification for an educated individual, especially a scholar of English. Teaching writing to non-native English majors, writing instructors feel the burden to adopt the Current-tradit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b006ad8b61e4282866ea1240235b365
Autor:
Twal, Erin Cromer1
Publikováno v:
Composition Studies. Spring2019, Vol. 47 Issue 1, p213-216. 4p.
Autor:
Padilla, J. Paul1
Publikováno v:
Composition Studies. Fall2017, Vol. 45 Issue 2, p237-241. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Green Jr., David F.1
Publikováno v:
Composition Studies. 2016, Vol. 44 Issue 1, p160-168. 9p.
Publikováno v:
Journal für Schreibwissenschaft
Journal für Schreibwissenschaft, 2023, 25, https://www.wbv.de/shop/Comparative-Analysis-Grids-across-Contexts-JOS2301W003
Journal für Schreibwissenschaft, 2023, 25, https://www.wbv.de/shop/Comparative-Analysis-Grids-across-Contexts-JOS2301W003
International audience; Researchers from France and the US compared grids for analyzing academic texts, to explore similarities and differences and to raise questions to each other. The analysis focused on two US and three French grids for analyzing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4254::ed23da2456234c6f9b0814e3f639c9fe
https://hal.science/hal-04156408
https://hal.science/hal-04156408
Autor:
Ostergaard, Lori1, Giberson, Greg A.2
Publikováno v:
Pedagogy. Fall2011, Vol. 11 Issue 3, p602-607. 7p.
Autor:
Finer, Bryna Siegel1
Publikováno v:
Composition Studies. Spring2013, Vol. 41 Issue 1, p157-161. 5p.