Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Compiani, Giovanni"'
Autor:
Donnelly, Kristin1 (AUTHOR) kristin_donnelly@haas.berkeley.edu, Compiani, Giovanni2 (AUTHOR) Giovanni.Compiani@chicagobooth.edu, Evers, Ellen R.K.3 (AUTHOR) evers@haas.berkeley.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2022, Vol. 59 Issue 4, p821-839. 19p. 3 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berry, Steven T1 (AUTHOR) steven.berry@yale.edu, Compiani, Giovanni2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Review of Economic Studies. Jul2023, Vol. 90 Issue 4, p1724-1758. 35p. 2 Diagrams, 11 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Compiani, Giovanni1 (AUTHOR) giovanni.compiani@chicagobooth.edu, Lewis, Gregory2 (AUTHOR) greglewis.work@gmail.com, Peng, Sida3 (AUTHOR) sida.peng@microsoft.com, Wang, Peichun4 (AUTHOR) peichun21@gmail.com
Publikováno v:
Marketing Science. May/Jun2024, Vol. 43 Issue 3, p615-636. 22p.
Autor:
Benetton, Matteo, Compiani, Giovanni
Publikováno v:
Review of Asset Pricing Studies; Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p197-236, 40p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Compiani, Giovanni, Kitamura, Yuichi
Publikováno v:
The Econometrics Journal, 2016 Jan 01. 19(3), C95-C127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45172104
In this experiment, we manipulate the information visible to consumers when they make choices. We have pre-registered a method designed to recover the choices consumers would make were the fully informed (one treatment arm) using only data from treat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::17810cb80681992ce38d597180367934
Publikováno v:
NBER Working Papers; Jun2023, Issue 31299-31381, p1-72, 72p
Publikováno v:
Journal of Political Economy. Oct2020, Vol. 128 Issue 10, p3872-3912. 41p. 8 Charts, 3 Graphs.