Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Competency levels"'
Autor:
Hafaza B. Amod, Sipho W. Mkhize
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 27, Iss 0, Pp e1-e9 (2022)
Background: Midwifery students in South Africa place great value on the clinical support they receive from midwifery practitioners. Adequate clinical support should help midwifery students to practice procedures safely and independently, allowing the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6de69049c2704cac80e12bdfacc71ae2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kamaruzzaman, Syahrul Nizam, Myeda, Nik Elyna, Zawawi, Emma Marinie Ahmad, Ramli, Rozita Mohamed
Publikováno v:
Journal of Facilities Management, 2018, Vol. 16, Issue 2, pp. 157-174.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFM-08-2017-0036
Autor:
Ilma Qureshi
Publikováno v:
Social Affairs, Vol 01, Iss 05, Pp 42-56 (2016)
Islam is generally understood to be opposed to figural depictions of sacred objects. Yet in medieval literature and paintings, we find examples where God’s beauty is artfully depicted. This article firstly traces the rich debates within Islamic the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e11462a3178c4c3787de2fcc2d7131f9
Publikováno v:
Social Affairs, Vol 1, Iss 4, Pp 1-14 (2016)
This study attempts to identify how young students set educational targets in major competency levels of their education namely, GCE Ordinary Level (O/L), GCE Advanced Level (A/L), First Degree and Post-Graduate level, and how far they achieve those
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99f3dde2d15c4b94918a80eea4c129e6
Autor:
Rangka, Itsar
This research designed to express competence levels of students on natural sciences learning in elementary school. Specifically, we measure student’s ability in learning of energy and weather concepts. This research involved 64 students of third gr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3f7d44589b7c810ed4ba89b485c3be9f
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education, 47(1)
To assist in resolving the perceived lack of transversal competencies (TCs) of engineering graduates by industry, this study investigates the characteristics of transforming an existing industry TC instrument for use in engineering education. The ins
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::34f0d22c1456921ce5b4edc523d89893
http://resolver.tudelft.nl/uuid:0f1cfd2e-87a5-4c34-b9ba-8d4c33eadfd4
http://resolver.tudelft.nl/uuid:0f1cfd2e-87a5-4c34-b9ba-8d4c33eadfd4
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, Vol 9, Iss 2, Pp 213-230 (2012)
This article describes and analyzes the criteria elementary students used to classify inert matter and how they use the basic criteria of classification (pure substance/mixture). The study was conducted with 55 students of 2º, 4º and 6º of Primary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d7584ac2d344cbf93503242d2d794f2