Zobrazeno 1 - 10
of 2 148
pro vyhledávání: '"Competency acquisition"'
Autor:
Laffond, Ana a, ⁎, Negreira Caamaño, Martín b, Rodríguez Capitán, Jorge c, d, Cepas-Guillén, Pedro e, Díez-Villanueva, Pablo f, Jiménez-Navarro, Manuel F. c, d
Publikováno v:
In REC: CardioClinics April-June 2024 59(2):113-120
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Emergency Nursing January 2021 54
Autor:
Marcus, Alfred, Geffen, Donald
Publikováno v:
Strategic Management Journal, 1998 Dec 01. 19(12), 1145-1168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3094201
Autor:
Nakamura M; Department of Physical Therapy, Tohto University Faculty of Human Care at Makuhari: 1-1 Hibino Mihama-ku, Chiba 261-0021, Japan., Urabe Y; Department of Rehabilitation Medicine, Ohashi Hospital, Japan., Kanauchi N; Department of Physical Therapy, Tohto University Faculty of Human Care at Makuhari: 1-1 Hibino Mihama-ku, Chiba 261-0021, Japan.
Publikováno v:
Journal of physical therapy science [J Phys Ther Sci] 2024 Jan; Vol. 36 (1), pp. 26-32. Date of Electronic Publication: 2024 Jan 01.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oscar Arrogante, Gracia María González-Romero, Eva María López-Torre, Laura Carrión-García, Alberto Polo
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 20, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background Formative and summative evaluation are widely employed in simulated-based assessment. The aims of our study were to evaluate the acquisition of nursing competencies through clinical simulation in undergraduate nursing students and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96b040b417ff4e73a3ecbb08fecdc551
Autor:
Arrogante, Oscar1 (AUTHOR) oarrogan@nebrija.es, González-Romero, Gracia María1 (AUTHOR), López-Torre, Eva María1 (AUTHOR), Carrión-García, Laura1 (AUTHOR), Polo, Alberto1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 6/8/2021, Vol. 20 Issue 1, p1-11. 11p. 5 Charts.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2019, Vol. 33, Issue 7, pp. 1746-1770.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-10-2018-0303