Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Comparison to normal"'
Autor:
Janine Hoffmann, Marc Exner, Kristina Bremicker, Matthias Grothoff, Patrick Stumpp, Holger Stepan
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 19, Iss 1, Pp 1-11 (2019)
Abstract Background Prenatal risk stratification of women with previous cesarean section (CS) by ultrasound thickness measurement of the lower uterine segment (LUS) is challenging. There is a wide range of proposed cutoff values and a valuable algori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c267450589d4144bdab607f34b63c9b
Autor:
M Exner, Kristina Bremicker, Patrick Stumpp, Janine Hoffmann, Matthias Grothoff, Holger Stepan
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 19, Iss 1, Pp 1-11 (2019)
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 19, Iss 1, Pp 1-11 (2019)
Background Prenatal risk stratification of women with previous cesarean section (CS) by ultrasound thickness measurement of the lower uterine segment (LUS) is challenging. There is a wide range of proposed cutoff values and a valuable algorithm for s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sergio Pérez, José M. Bernardo
Publikováno v:
Bayesian Anal. 2, no. 1 (2007), 45-58
Comparing the means of two normal populations is an old problem in mathematical statistics, but there is still no consensus about its most appropriate solution. In this paper we treat the problem of comparing two normal means as a Bayesian decision p
Autor:
Jordan, Jason J
Gifted elementary students in a congregated educational program (n = 165) were compared to gifted peers in regular programming (n = 49) in an urban, Western-Canadian, public, school division. Mean scores on measures of self-concept (Multidimensional
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.