Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Communicative tasks"'
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Pp 28-40 (2024)
The development of new forms of technology has resulted in new methodologies and approaches in pedagogical practices, particularly within the field of foreign language education. This is especially useful in foreign language teaching because it allow
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36cd1ac16b1b4717a52132ee51b18714
Autor:
Ghajarieh, Amir, Mirzabeigi, Nasim
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2023, Vol. 16, Issue 3, pp. 750-762.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-01-2023-0029
Autor:
Aitor Garcés-Manzanera
Publikováno v:
Miscelánea: A Journal of English and American Studies, Vol 67 (2023)
Vocabulary learning is pivotal for language learning as it is a cross-sectional aspect related to both receptive and productive skills. L2 vocabulary learning has given way to a substantial body of research in which the role of implicit and explicit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ffed648938d4a45ba7e8b36dd91a43d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Society, Culture and Language, Vol 9, Iss 2 (Themed Issue on Modern Realities of National Languages of CIS Countries), Pp 74-84 (2021)
The topic of discursive foreign language skills is a major problem that needs to be studied in the context of a new educational paradigm. On the basis of analysis, the authors allocated the component of foreign language professionally discursive comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eec823394b2545b98db1977b8c0e223d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Konińskie Studia Językowe / Konin Language Studies. 5(2):185-202
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=719003