Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Communicative success"'
Autor:
Pagin, Peter, author
Publikováno v:
Shifting Concepts : The Philosophy and Psychology of Conceptual Variability, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198803331.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ivanova, I, Branigan, H, McLean, J, Costa, A & Pickering, M 2021, ' Lexical alignment to non-native speakers ', Dialogue and Discourse, vol. 12, no. 2, pp. 145-173 . https://doi.org/10.5210/dad.2021.205
Two picture-matching-game experiments investigated if lexical-referential alignment to non-native speakers is enhanced by a desire to aid communicative success (by saying something the conversation partner can certainly understand), a form of audienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6151a624509efc2612dcf4886483a7b4
http://hdl.handle.net/10230/54570
http://hdl.handle.net/10230/54570
�������������������������� ������������������������ �������������������������� ������
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::99cf47eff15c57551a74beb9579252fe
Autor:
OKAMOTO, Shinichiro
Publikováno v:
愛知学院大学論叢. 心身科学部紀要. (12):83-91
Autor:
Elena A. Sergienko, Anna Y. Ulanova
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 233:8-12
This paper shows the results of experimental research into the mental basis of children's communication from the point of coordinated activity between its members. A theory of mind (ToM) represents a mechanism of social cognition that provides commun
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michaela Albl-Mikasa
Publikováno v:
The Routledge Handbook of English as a Lingua Franca ISBN: 9781315717173
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a5f5d666afd3f01da0191d85d015156
https://doi.org/10.4324/9781315717173-31
https://doi.org/10.4324/9781315717173-31