Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Communication styles of teachers"'
Autor:
Ts.A. Kalmanova, B.S.-A. Kasumov, Ahmed Azhiev, L.Ts. Kagermazova, Zarema Masaeva, Z.I. Gadaborsheva
Publikováno v:
Proceedings of the International Session on Factors of Regional Extensive Development (FRED 2019).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Habib Özgan, Nebihe Aslan
Publikováno v:
Gaziantep University Journal of Social Sciences, Vol 7, Iss 1, Pp 190-206 (2008)
The aim of this study is to find out the effect of school managers’ communication styles on teachers’ motivation. The study is a qualitative study. The sample is chosen by simple random sampling and composed of thirteen participants. The data is
Autor:
Gill Turner, Joe Harkin
Publikováno v:
Research in Post-Compulsory Education. 2:261-280
This article sets out some of the findings of an Oxford Brookes University project on the communication styles of teachers in English 16–19 education. Teachers and their students completed a Communications Styles Questionnaire (CSQ) and the teacher
Autor:
Joe Harkin, Pauline Davis
Publikováno v:
Research in Post-Compulsory Education. 1:97-107
This paper sets out some of the findings of an Oxford Brookes University research project on communication styles in post‐16 teaching. It shows how the communication styles of teachers on GNVQ programmes are different to those of teachers on BTEC o
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 116:2485-2488
The grounding of this study comes from a pilot study done on 450 high school students. The interesting result is that 60% of the students, scoring low in examination anxiety, low in trait anxiety, scored high in mathematics anxiety (science anxiety w
Autor:
Umali, Maricel F., Delfino, Annalyn A.
Publikováno v:
Psychology & Education: A Multidisciplinary Journal; 2024, Vol. 23 Issue 2, p201-214, 14p
Autor:
Navrátilová, Hana
Publikováno v:
E-Pedagogium; 2016, Issue 3, p89-100, 12p