Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Commissaire E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Reading
Journal of Research in Reading, Wiley, 2011, 34 (1), pp.59-76. ⟨10.1111/j.1467-9817.2010.01473.x⟩
Journal of Research in Reading, Wiley, 2011, 34 (1), pp.59-76. ⟨10.1111/j.1467-9817.2010.01473.x⟩
This study explores the nature of orthographic processing skills among French-speaking children in Grades 6 and 8 who are learning English at school as a second language (L2). Two aspects of orthographic processing skills are thought to form a conver
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6bea8af915e69f0647523366c714d433
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02116791
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02116791
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fontaa Claire, Commissaire Éva
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 143, p 01003 (2022)
Nous avons émis l’hypothèse, testée sur un échantillon constitué de 18 normo-lecteurs et de 15 enfants en difficulté de lecture, que la compétence orthographique lexicale pourrait être un facteur de médiation entre la lecture et la product
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f415f59c4a764daebfe3df9b24117705
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.