Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Commercial spaces"'
Publikováno v:
In Building and Environment 1 November 2024 265
Publikováno v:
Cost Effectiveness and Resource Allocation, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Objective Airborne infection from aerosolized SARS-CoV-2 poses an economic challenge for businesses without existing heating, ventilation, and air conditioning (HVAC) systems. The Environmental Protection Agency notes that standalone units m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5e53818661e4cb9b99c6e61d3cb32b5
Autor:
Iñaki Serrano Lasa
Publikováno v:
Revista Vasca de Administración Pública, Vol 116, Iss libertad de establecimiento y prestación de servicios, Pp 83-135 (2020)
The Basque Parliament has approved the Law 10/2019, of 27 June, on the territorial planning of large commercial spaces, regulating the establishment and enlargement of large commercial establishments in the Autonomous Community of the Basque Country,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d78772860075458b9ae54e3bf17dcd3e
Autor:
Tatsuma Fujioka
Publikováno v:
Gremium, Vol 3, Iss E1 (2021)
This paper compares two types commercial spaces in modern Japan, which are shopping mall and “traditional” shopping district called “ShoTenGai”, from the viewpoint of commercial space as the third space in the city. Particularly, the ‘’sh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74d7e155593846a79e666b8f1bb5d7bb
Autor:
Borghini, Stefania1 (AUTHOR) stefania.borghini@unibocconi.it
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Oct2014, Vol. 30 Issue 13-14, p1505-1506. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2017, Vol. 29, Issue 4, pp. 1148-1166.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-05-2015-0256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fujioka Tatsuma
Publikováno v:
Gremium, Vol 3, Iss SP, Pp 33-42 (2016)
This paper compares the types of two commercial spaces in modern Japan, shopping mall and “traditional” shopping district called Shotengai, from the viewpoint of commercial space as the third space in the city. Particularly in the discourse of co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c32eaad21854ff6b27f70289e58ecb2