Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Comiskey, Stephen"'
Autor:
Comiskey, Stephen J.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin-Madison, 1989.
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 100-105).
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 100-105).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/22415465.html
Autor:
Comiskey, Stephen John.
Thesis (M.S.)--University of Wisconsin--Madison, 1983.
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 57-66).
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 57-66).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/9590267.html
Autor:
Comiskey, Stephen
Over the past twenty years, significant advances have been made in addressing intrinsic and extrinsic barriers to technology integration that has led to an increased use of technology-supported teaching and learning in the classroom. However, a key c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::b59f58cf6148d88aead8f769fbcfd1ac
http://doras.dcu.ie/22576/1/Stephen_Comiskey_PhD_2018.pdf
http://doras.dcu.ie/22576/1/Stephen_Comiskey_PhD_2018.pdf
Autor:
Joshi, Apoorva, Patwa, Viren, Thadi, Anusha, Foss, John A., Comiskey, Stephen, Palejwala, Vaseem A., Shailubhai, Kunwar
Publikováno v:
In Gastroenterology April 2017 152(5) Supplement 1:S511-S511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.