Zobrazeno 1 - 10
of 586
pro vyhledávání: '"Comer, Jonathan S."'
Publikováno v:
The School Services Sourcebook : A Guide for School-Based Professionals, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197603413.003.0014
Autor:
Conroy, Kristina, Obee, Averill, Schiavone, Elena M., Urcuyo, Anya E., Cramer, Elizabeth, Comer, Jonathan S., Frazier, Stacy L.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review November 2024 166
Autor:
Comer, Jonathan S., Georgiadis, Christopher, Schmarder, Katie, Chen, Diane, Coyne, Claire A., Gudiño, Omar G., Kazantzis, Nikolaos, Langer, David A., LeBeau, Richard T., Liu, Richard T., McLean, Carmen, Sloan, Denise M., Williams, Monnica T., Pachankis, John E.
Publikováno v:
In Behavior Therapy July 2024 55(4):649-679
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Freitag, Gabrielle F., Grassie, Hannah L., Jeong, Annie, Mallidi, Ajitha, Comer, Jonathan S., Ehrenreich-May, Jill, Brotman, Melissa A.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry July 2023 62(7):728-763
Autor:
Freitag, Gabrielle F., Salem, Hanan, Conroy, Kristina, Busto, Carolina, Adrian, Molly, Borba, Christina P.C., Brandt, Amelia, Chu, Phuonguyen V., Dantowitz, Annie, Farley, Alyssa M., Fortuna, Lisa, Furr, Jami M., Lejeune, Julia, Miller, Leslie, Platt, Rheanna, Porche, Michelle, Read, Kendra L., Rivero-Conil, Sara, Hernandez, Romina D. Sanchez, Shumway, Philip, Sikov, Jennifer, Spencer, Andrea, Syeda, Haniya, McLellan, Lauren F., Rapee, Ronald M., McMakin, Dana, Pincus, Donna B., Comer, Jonathan S.
Publikováno v:
In Journal of Anxiety Disorders March 2023 94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice November 2022 29(4):750-770