Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Combe, Colin"'
Autor:
Leitner, Alexander, Bonvin, Alexandre M. J. J., Borchers, Christoph H., Chalkley, Robert J., Chamot-Rooke, Julia, Combe, Colin W., Cox, Jürgen, Dong, Meng-Qiu, Fischer, Lutz, Götze, Michael, Gozzo, Fabio C., Heck, Albert J. R., Hoopmann, Michael R., Huang, Lan, Ishihama, Yasushi, Jones, Andrew R., Kalisman, Nir, Kohlbacher, Oliver, Mechtler, Karl, Moritz, Robert L., Netz, Eugen, Novak, Petr, Petrotchenko, Evgeniy, Sali, Andrej, Scheltema, Richard A., Schmidt, Carla, Schriemer, David, Sinz, Andrea, Sobott, Frank, Stengel, Florian, Thalassinos, Konstantinos, Urlaub, Henning, Viner, Rosa, Vizcaino, Juan A., Wilkins, Marc R., Rappsilber, Juri
Crosslinking mass spectrometry (Crosslinking MS) has substantially matured as a method over the last two decades through parallel development in multiple labs, demonstrating its applicability for protein structure determination, conformation analysis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.00383
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Combe, Colin
In this thesis two existing computer science techniques are used to solve a specific problem in the field of ‘spatial planning'. The problem to be addressed is monitoring the conformance of planning decisions to urban land use policies. ‘Monitori
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.531257
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics April 2015 14(4):1137-1147
Autor:
Combe, Colin
Publikováno v:
Transforming Government: People, Process and Policy, 2009, Vol. 3, Issue 4, pp. 394-405.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17506160910997892
Autor:
Combe, Colin
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2005, Vol. 19, Issue 2, pp. 118-127.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09513540510582417